header-photo

Un dia molt especial




Avui ho ha estat, un dia molt especial. Després de setze anys la meva jornada laboral ordinària ha començat a les nou del matí traspassant les portes de l’escola pública Camí del Mig. Encara que durant el mes de juliol ja hi havia anat alguns matins per prendre contacte amb la nova feina, avui ha estat el primer dia en el que “oficialment” em reincorporava a la feina de mestre. Han passat 16 anys, des del curs 94-95, en els que la feina ha estat exclusivament la municipal. Nou anys de regidor i els darrers set anys com alcalde de la ciutat.

Torno a l’escola per voluntat pròpia i plenament convençut de la feina que vaig a fer. Sempre he mantingut, a i les hemeroteques em remeto, que tornaria a l’escola. És cert que aquest retorn es produeix abans del que tenia previst, però aquests propers anys l’escola, els nens i les nenes seran la meva ocupació principal i a temps complert. Sé que les coses, també a l’escola, han canviat i molt però estic també sé que els nens i les nenes continuen sent nens i nenes i que la feina del mestre consisteix en acompanyar-los i guiar-los en el procés de formació i creixement personal. Un repte important que espero poder complir.

I el 2015?  D’aquí a quatre anys, si us plau!

3 comentaris:

Josep Avellaneda ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Josep Avellaneda ha dit...

Endavant en aquesta retrobada etapa professional i.... records al Sethomes. ;-)

Joan Antoni ha dit...

Jo no he suprimit cap comentari!