header-photo

Innovant



Un assumpte urgent m’impedeix assistir a la clausura de la jornada sobre noves tècniques constructives que ahir es va celebrar a Mataró. Es tractava de debatre sobre les darreres novetats que s’estan introduint en la construcció d’habitatges, buscant economitzar costos i temps.

La jornada també va servir per explicar el projecte de pisos contenidors que volem construir a Mataró. Uns nous mètodes constructius per a fer pisos per a joves a partir de contenidors reciclats.

Aquests pisos formen part del Pla d’Habitatge aprovat per unanimitat en el mandat passat i que ara estem tirant endavant amb un calendari ajustat a les circumstàncies que han canviat. El que no han canviat, o millor dit ho han fet a pitjor, són les condicions d’accés de determinats col·lectius a l’habitatge. També innovant en habitatge i avui en parla la premsa local, comarcal i nacional. Bona feina regidor Teixidó.

2 comentaris:

des del cor ha dit...

Sembla que les innovacions ens van. Totes i indiscriminadament? Esperem que la iniciativa sigui interessant, d'entrada m'agrada. El que no m'agrada en absolut és una notícia que m'ha deixat esborronada. Ens ha costat molt a tots fer Mataró com és com perquè ara ens hi vinguin dos prostíbuls de gran envergadura. Estic perplexa, esfereïda, i no trobo adjectius per qualificar la sola idea que això pugui arribar a ser. Ens hem tornat tots bojos? No hi ha res a fer? Tant d'aldarull amb can Fàbregues podríem fer com a mínim el mateix en aquest cas, no?
Et prego Joan Antoni, per l'apreci que et tinc personalment, que aturis pels mitjans que sigui possible una barrabassada com aquesta. Tindràs, n'estic segura, el suport de tota la població. El Mataró del futur no passa de cap manera per aquí.

Joan Antoni ha dit...

Ignoro qui ets, però et puc assegurar que jo tampoc vull aquests macroprostíbuls a Mataró i que farem tot el que ens permeti la llei per evitar-los.