header-photo

Perill a Facebook?



Arribo avui als mil amics agregats al Facebook. He recuperat amics i antics alumnes, he conegut nova gent i he acabat formant part d’una densa xarxa social. Justament el que buscava en aquesta xarxa. I lògicament he triat el que escrivia i les fotos que pujava. Si més no és el que penso que fa tota la gent que fa servir aquestes xarxes. Tampoc cal despullar-se i ensenyar les vergonyes a tothom. Despullar-se emocionalment, que físicament ja ho fa molta gent. Al Facebbok o en altres llocs.

Tampoc penso que en aquests espais, una mica com passa en els blocs, calgui mantenir una correcció política absoluta. Només són el que són i crec que ens podem permetre algunes llibertats que en mitjans més convencionals ens pensaríem molt més.

També queda clar que no tothom ho entén així i si no mireu que li ha passat a un dels assessors del president electe Obama per penjar una foto en la que surt en actitud de tocar un pit a una foto de mida natural de la Hillary Clinton. Excessiu puritanisme? Massa correcció política? Més aviat em sembla que els americans són un pèl avorrits!

1 comentari:

SABORIDO ha dit...

Totalment d'acord amb tu, Joan Antoni. Em sembla que tots som prou grandets per saber el què posem i el què no hem de posar. Qui és imprudent ho és al facebook i a molts altres llocs. Allà ell! Jo vull aprofitar les noves eines que em dona la tecnologia per ampliar els meus horitzons.