header-photo

Quadern d’estiu: realment la gent fa vacances




Un clar símptoma que la gent fa vacances és la caiguda en el nombre d’entrades al bloc. L’altre símptoma és l’actualització dels blocs que tinc enllaçats. Faig un repàs dels meus enllaços mataronins i em trobo que molts pocs s’han actualitzat en el darrer mes. Pocs blocaires mantenen una freqüència que podríem anomenar “normal” en les seves actualitzacions. Deixant de banda en Ramon Bassas, que puntualment actualitza cada dia, trobo l’Encarna Siles, en Manuel Mas, que ho estan fent amb una certa frequência.

Alguna esporàdica aparició de la Eli Solsona, d’en Francesc Amat, de l’Esteve Terradas, de la Glòria Figuerola, d’en Salicrú, de la Joana Torres, però lluny de les seves periodicitats habituasl.

Curiós el cas d’en Javi Naya, no actualitza el seu bloc des de fa més de dues setmanes i continua tenint un munt de visites!. L’Eloi Aymerich no actualitza des d'abans de Santes i sembla perdut pel desert del Gobi.

Em trobo alguns blocs, com el de la Care Santos, simplement amb un rètol de “tancat per vacances". Fins i tot en Saül Gordillo està desaparegut.

Definitivament la gent està de vacances.

3 comentaris:

Víctor Xaubet ha dit...

Hola. Està millor ara que es poden posar comentaris.
Bé, doncs jo no estic de vacances però les meves neurones em sembla que si. De totes formes avui volia publicar però sembla que el meu bloc no funciona.
http://xaubi.bloc.cat

eLOI ha dit...

Perdut al Gobi, Perdut a Oiartzun, Perdut a Donosti, Perdut a Pamplona, perdut a Cangas de Onís, Perdut a Argentona, Perdut a Gernika, Perdut a Potes, Perdut a Ampuero, Perdut a Bilbo, Perdut a Arenas de Cabrales, Perdut a Vitoria.

Properament perdut a: Marsella, Montpellier, Tànger, Laraiche, Fes i Meknes.

Anònim ha dit...

Joan Antoni tens raó!!!
Avui tractaré de fer-ne un, al menys explicar les meves sortidetes des del poble.
Una abraçada!